4 rzeczy, które zyska twoja firma dzięki współpracy z bolttech

Michał Rosiak

Wiesz już z poprzednich artykułów, że zarządzanie flotą IT to nie lada wyzwanie dla wielu firm. Najważniejszym elementem całej układanki jest wybór odpowiedniego dostawcy, który będzie partnerem na lata. W poniższym tekście udowodnimy, że firma bolttech, którą mieliśmy szansę już trochę poznać, zalicza się zdecydowanie do tej kategorii.

1. Elastyczne warunki najmu sprzętu

Jeśli twoja firma z jakiegoś powodu nie chce lub nie może (zdarza się i to, i to) wydawać dużych środków na zakup floty IT, bolttech ma dla ciebie rozwiązanie – wynajem technologii na korzystnych warunkach. Usługą zainteresowana jest już 1/3 firm, a ponad połowa słyszała o niej (większa świadomość wśród dużych firm), jak wynika z badań przeprowadzonych przez bolttech. [1]

Płacisz tylko stałą, miesięczną opłatę i korzystasz z nowoczesnego sprzętu, jak długo chcesz. Co więcej, już na rok przed końcem umowy możesz wymienić urządzenia na nowsze modele. Idealne rozwiązanie, jeśli chcesz być zawsze na bieżąco z nowinkami technologicznymi.

Jak to wygląda w szczegółach? Co tu dużo mówić – elastycznie. Kontrakt można podpisywać na okres 12, 24, 36 lub 48 miesięcy. Opłata miesięczna jest stała przez cały okres trwania umowy, więc nie zaskoczą cię żadne nieprzyjemne niespodzianki.

I jeszcze jedna ważna kwestia – najem nie wpływa na zdolność kredytową firmy. Możesz planować rozwój firmy bez obawy, że kolejny zakup sprzętu zablokuje strategiczne działania.

Najem to także odpowiedzialne zarządzanie zasobami. Po zakończeniu kontraktu każdy sprzęt, który do nas wraca, przechodzi proces regeneracji, dzięki czemu może trafić do kolejnego użytkownika. W ten sposób wspieramy zrównoważony rozwój, redukujemy odpady i maksymalnie wykorzystujemy potencjał dostępnych technologii. To świadome podejście, które łączy korzyści biznesowe z odpowiedzialnością za środowisko – tłumaczy Renata Filipek-Baryłowska, Head of B2B, EMEA w bolttech.

2. Szybka naprawa i pełny serwis

Awarie i usterki lubią przydarzać akurat wtedy, gdy ich skutki są najbardziej dotkliwe, a bolttech oferuje wariant najmu z usługą serwisową, w ramach której można liczyć na błyskawiczną reakcję techników, w tym naprawę door-to-door na miejscu. Oczywiście nie zawsze i nie każdy sprzęt da się w ten sposób przywrócić do cyfrowego życia.

Czasami konieczne jest wdrożenie klasycznej ścieżki serwisowej. Jak wygląda obsługa takiego zlecenia? Klient zgłasza problem, a następnie kurier odbiera od niego sprzęt. Urządzenie trafia do autoryzowanego serwisu, gdzie zajmują się nim technicy serwisowi. Klient jest na bieżąco informowany o postępach naprawy, a po jej zakończeniu kurier dostarcza naprawiony sprzęt bezpośrednio do drzwi.

bolttech może realizować ten proces na wysokim poziomie, ponieważ w swojej grupie posiada dwa profesjonalne serwisy: iMad, autoryzowany serwis Apple, oraz bolttech Repairs, zajmujący się naprawą sprzętu innych producentów.

3. Indywidualne podejście do obsługi klienta

Współpraca z bolttech to kompleksowe i spersonalizowane wsparcie dla Twojej organizacji w zakresie urządzeń mobilnych. Firma zapewnia szeroki wybór kanałów kontaktu – infolinię, e-mail oraz platformę internetową – co gwarantuje łatwy dostęp do pomocy, zawsze na wyciągnięcie ręki lub jednym kliknięciem. Dodatkowo, przypisany do klienta doradca doskonale zna jego potrzeby i jest gotowy do błyskawicznej reakcji w kryzysowych sytuacjach.

4. Wsparcie w zarządzaniu flotą

W pierwszym artykule z naszej serii podkreśliliśmy, że zarządzanie urządzeniami pracowników może stanowić poważne wyzwanie, zwłaszcza w przypadku dużych organizacji, gdzie członkowie zespołów są rozproszeni na całym świecie, a poszczególne działy mają zróżnicowane potrzeby. Współpraca z bolttech może znacząco ułatwić codzienne funkcjonowanie takiej organizacji przez wdrożenie usługi zarządzania firmowymi urządzeniami mobilnymi.

Dzięki tej współpracy Twoja firma może w pełni skoncentrować się na realizacji kluczowych celów biznesowych, ponieważ wszelkie aspekty techniczne są zarządzane przez doświadczonych specjalistów. Co to oznacza w praktyce? bolttech nie tylko dostarcza sprzęt, ale też zajmuje się jego pełnym serwisem, aktualizacjami i wymianą. Oczywiście kiedy przyjdzie na to właściwy czas – i tego też pilnujemy – mówi ekspert bolttech.

Dzięki automatyzacji procesów, takich jak rejestracja urządzeń, aktualizacje czy dystrybucja aplikacji, wszystko działa sprawnie i bezproblemowo. A jeśli coś się posypie, proces naprawy jest dopracowany do perfekcji, ale to już wiemy. Zero zbędnych formalności i straty czasu.

Źródło [1] Badania opinii publicznej, przeprowadzone na zlecenie bolttech Poland przez Opinia 24, N:600, wrzesień 2024, metoda CAWI